29 Eylül 2018 Cumartesi

Birinci Sınıf Ders Notları

Birinci Dönem Ders Notları
Eğitime Giriş
Eğitim Sosyolojisi
Yabancı Dil 1(Almanca)
Türk Dili 1
Bilişim Teknolojileri
Okuma Becerileri 1
Yazma Becerileri 1
Dinleme ve Sesletim 1
            Fonetik Eğitim Videoları
Sözlü İletişim Becerileri 1
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi 1
İngilizce İçerikleri İçin: https://dilmentoru.com/

İkinci Dönem Ders Notları
Eğitim Psikolojisi
Eğitim Felsefesi
Atatürk İlkeleleri ve İnkılap Tarihi 2
Yabancı Dil 2(Almanca)
Okuma Becerileri 2
Yazma Becerileri 2
Dinleme ve Sesletim 2
Sözlü İletişim Becerileri 2
Türk Dili 2
İngilizcenin Yapısı

"Bu renkte yazılı ders ismi varsa henüz eklenmiş notu yoktur, demektir."
VİDEOLU ANLATIMLAR İÇİN:  "Akademik Metin" Youtube Kanalı

→Birinci Sınıf Not Hesaplayıcı

3 yorum: